Засідання вихователів дошкільних навчальних закладів
проблемного семінару.
Згідно плану роботи міського методичного кабінету 15 квітня 2015 року на
базі ДНЗ №36 «Пролісок» м. Добропілля відбулося засідання вихователів
дошкільних навчальних закладів проблемного семінару з теми: Впроваджуємо інновацію Т.О.Піроженко «Технологія психолого-педагогічного
проектування» в навчально-виховний процес дошкільного навчального закладу. Мета заходу: підвищити рівень професійної
компетентності педагогів щодо організації роботи з психолого-педагогічного
проектування як інноваційної освітньої діяльності в дошкільному навчальному
закладі. Виконуючий обов’язки керівника проблемного семінару,
вихователь-методист ДНЗ «Райдуга» Соловйова-Зубкова Ю.Ю. ознайомила всіх
учасників з планом проведення заходу, вихователь-методист ДНЗ №36 «Пролісок»
Перліцану Л.В. провела інтерактивне знайомство педагогів з автором освітньої
технології психолого-педагогічного проектування взаємодії дорослого з дитиною
«Радість розвитку» Т.О. Піроженко. Завідувач дошкільного закладу Андрушків Г.Ф.
розповіла про досвід роботи садка з впровадження та організації роботи
вихователів за інноваційною технологією П3. Перліцану Л.В. також ознайомила
присутніх з формами планування навчально-виховного процесу засобами
використання блочно-тематичних циклів. Цікаву доповідь з досвіду роботи підготувала
вихователь ДНЗ №24 «Росинка» Гулєвіч Л.А. Дуже сподобались вихователям
інтегроване заняття «Чудовий задум творця» в молодшій групі (вихователь
Тарадайко О.Л.) з використанням гри з піском та
заняття в старшій групі «У світі професій» (вихователь Фісак О.І.) де
дошкільнята продемонстрували свої навички з узагальнення природознавчих знань,
а також рівень готовності до шкільного життя. Особливо цікавим й пізнавальним
був майстер-клас з створення дерева цілей на тему «Свято Пасхи» в якому
прийняли участь всі учасники проблемного семінару.
Наприкінці заходу методист ММК Героєва
В.І. надала методичні рекомендації щодо впровадження та використання в
навчально-виховному процесі інноваційної технології психолого-педагогічного
проектування взаємодії дорослого та дитини.
Немає коментарів:
Дописати коментар