понеділок, 20 квітня 2015 р.

Засідання  вихователів дошкільних навчальних закладів
проблемного семінару.
Згідно плану роботи міського методичного кабінету 15 квітня 2015 року на базі ДНЗ №36 «Пролісок» м. Добропілля відбулося засідання вихователів дошкільних навчальних закладів проблемного семінару з теми: Впроваджуємо інновацію Т.О.Піроженко «Технологія психолого-педагогічного проектування» в навчально-виховний процес дошкільного навчального закладу. Мета заходу: підвищити рівень професійної компетентності педагогів щодо організації роботи з психолого-педагогічного проектування як інноваційної освітньої діяльності в дошкільному навчальному закладі. Виконуючий обов’язки керівника проблемного семінару, вихователь-методист ДНЗ «Райдуга» Соловйова-Зубкова Ю.Ю. ознайомила всіх учасників з планом проведення заходу, вихователь-методист ДНЗ №36 «Пролісок» Перліцану Л.В. провела інтерактивне знайомство педагогів з автором освітньої технології психолого-педагогічного проектування взаємодії дорослого з дитиною «Радість розвитку» Т.О. Піроженко. Завідувач дошкільного закладу Андрушків Г.Ф. розповіла про досвід роботи садка з впровадження та організації роботи вихователів за інноваційною технологією П3. Перліцану Л.В. також ознайомила присутніх з формами планування навчально-виховного процесу засобами використання блочно-тематичних циклів. Цікаву доповідь з досвіду роботи підготувала вихователь ДНЗ №24 «Росинка» Гулєвіч Л.А. Дуже сподобались вихователям інтегроване заняття «Чудовий задум творця» в молодшій групі (вихователь Тарадайко О.Л.) з використанням гри з піском та  заняття в старшій групі «У світі професій» (вихователь Фісак О.І.) де дошкільнята продемонстрували свої навички з узагальнення природознавчих знань, а також рівень готовності до шкільного життя. Особливо цікавим й пізнавальним був майстер-клас з створення дерева цілей на тему «Свято Пасхи» в якому прийняли участь всі учасники проблемного семінару.
Наприкінці заходу методист ММК Героєва В.І. надала методичні рекомендації щодо впровадження та використання в навчально-виховному процесі інноваційної технології психолого-педагогічного проектування взаємодії дорослого та дитини.



















Немає коментарів:

Дописати коментар