четвер, 16 березня 2017 р.

«Маленька дитинка – допитливий дослідник, відкривач світу».

    Згідно плану роботи  методичного кабінету відділу освіти Добропільської міської ради 15 березня 2017 року пройшло чергове засідання предметної науково-методичної комісії вихователів груп раннього віку міста за темою: «Нетрадиційні підходи в організації пізнавальної діяльності дітей раннього віку». Засідання відкрила методист міського методичного кабінету Героєва В.І., захід відбувся на базі дошкільного навчального  закладу № 36 «Пролісок» (завідувач Андрушків Г. Ф., вихователь-методист Перліцану Л.В.)
    Дошкільне дитинство – оптимальний період для розвитку пізнавальної сфери.  пізнання, як відомо, починається зі сприймання. Повноцінне виявлення сенсорних здібностей, засвоєні сенсорні еталони та їх застосування вже на етапі дошкільного дитинства –  необхідне підґрунтя для загального розумового розвитку дитини.
    Під час практичного блоку  педагогам було представлено відкрите заняття в групі раннього віку за темою «Повернення Краплинки до мами – Хмаринки» (вихователь Мещерякова Н. І.). Малюки мали змогу продемонструвати свої знання з сенсорно – пізнавального розвитку у різних формах самостійної діяльності. Чудовий настрій та позитивні емоції викликала цікава «подорож» до пісочної країни, блакитного озера з рибками та квіткової галявини. Малюки з задоволенням грали, виконували танцювальні рухи під музичний супровід і були вражені подарунку «мами Хмаринки» - блакитним повітряним кулькам.
    Керівник ПНМК Перліцану Л.В. познайомила учасників засідання з системою роботи дошкільного закладу з формування сенсорно-перцептивного розвитку дітей раннього віку. Представила інтерактивну презентацію  на тему «Інтелектуальні ігри Б.Нікітіна». Багато вражень та зацікавленості викликала в учасників заходу практична робота з кінетичним піском. Майстер – клас з використання цього матеріалу провела практичний психолог закладу Пасічник О.В. 
     Вихователь групи раннього віку – фахівець який знає, що, коли і як потрібно дитині до трьох років. Він як ніхто інший розуміє наскільки важливо в ранньому віці те, як побудовані взаємини між усіма учасниками педагогічного процесу: вихователями, дітьми, батьками – наголосила методист МК Героєва В.І. яка підвела підсумок зустрічі та надала практичні рекомендації  педагогам.  Зустріч пройшла в теплій і невимушеній атмосфері і не залишила  учасників ПНМК без корисних надбань  в педагогічній скарбниці кожного.