«Маленька дитинка – допитливий дослідник, відкривач світу».
Згідно плану роботи методичного кабінету відділу освіти
Добропільської міської ради 15 березня 2017 року пройшло чергове засідання
предметної науково-методичної комісії вихователів груп раннього віку міста за
темою: «Нетрадиційні підходи в організації пізнавальної діяльності дітей
раннього віку». Засідання відкрила методист міського методичного кабінету
Героєва В.І., захід відбувся на базі дошкільного навчального закладу № 36 «Пролісок» (завідувач Андрушків Г. Ф.,
вихователь-методист Перліцану Л.В.)
Дошкільне дитинство – оптимальний
період для розвитку пізнавальної сфери.
пізнання, як відомо, починається зі сприймання. Повноцінне виявлення
сенсорних здібностей, засвоєні сенсорні еталони та їх застосування вже на етапі
дошкільного дитинства – необхідне
підґрунтя для загального розумового розвитку дитини.
Під час практичного блоку педагогам було представлено відкрите заняття в
групі раннього віку за темою «Повернення Краплинки до мами –
Хмаринки» (вихователь Мещерякова Н. І.). Малюки мали змогу
продемонструвати свої знання з сенсорно – пізнавального розвитку у різних
формах самостійної діяльності. Чудовий настрій та позитивні емоції викликала
цікава «подорож» до пісочної країни, блакитного озера з рибками та квіткової
галявини. Малюки з задоволенням грали, виконували танцювальні рухи під музичний
супровід і були вражені подарунку «мами Хмаринки» - блакитним повітряним
кулькам.
Керівник ПНМК Перліцану Л.В. познайомила
учасників засідання з системою роботи дошкільного закладу з формування
сенсорно-перцептивного розвитку дітей раннього віку. Представила інтерактивну презентацію на тему «Інтелектуальні ігри Б.Нікітіна».
Багато вражень та зацікавленості викликала в учасників заходу практична робота
з кінетичним піском. Майстер – клас з використання цього матеріалу провела
практичний психолог закладу Пасічник О.В.
Вихователь групи раннього віку – фахівець який знає,
що, коли і як потрібно дитині до трьох років. Він як
ніхто інший розуміє наскільки важливо в ранньому віці те, як побудовані
взаємини між усіма учасниками педагогічного процесу: вихователями, дітьми, батьками
– наголосила методист МК Героєва В.І. яка підвела
підсумок зустрічі та надала практичні рекомендації педагогам. Зустріч пройшла в теплій
і невимушеній атмосфері і не залишила учасників ПНМК без корисних надбань в педагогічній скарбниці кожного.